Lördag 19 september

Hejhej!
Efter att jag varit på stan med mamma så gick jag hem och åt lite snabbt, sedan gick jag ner till stan igen och mötte upp Helena. Vi gick omkring lite på stan, sedan mötte vi upp Linnea på Stora Torget. Vi gick till Netto och köpte godis och cola, sen knallade vi ner till stångån och satte på musik och hade det riktigt trevligt. När klockan var sex ungefär så gick vi till Resecentrum och satte oss där. Skrattade så vi nästan kissade på oss, precis som vanligt. Alla glodde lika mycket som dom alltid gör när vi är i farten, men vi älskar uppmärksamhet så människor som glor är ingenting vi stör oss på! ;) haha. När klockan slog halv sju så kom Helenas tåg i alla fall, så hon var tvungen att åka hem. Men jag och Linnea satt kvar på rese och flummade lite till. Men sedan var jag tvungen att gå hemmåt, och hon tog bussen hem till sig i lilla Malmslätt. Jag knallade hemåt och när jag väl var hemma så tog jag fram damsugaren och damsög. Sedan var det ost & kex, goottt! :D

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

haha, i belive i can flyyyyyyyyy! i belive i can touch the skyyyyyy!^:D

haha!!

ska vi flyga o hitta nåra sexiga svanar då sexiii? (a)<3

älskar er babes!<3

2009-09-19 @ 21:37:10
Helena

Haha, jag tror de vid stångån tyckte vi var riktigt jobbiga (a)



<3

2009-09-19 @ 22:10:14
URL: http://helenaekman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0