Lördag 12 september!

Hejhej!
Ledsen för att jag inte uppdaterar ett skit idag. Men det blir bättre frammåt kvällen, i promise! ;)
Idag vaknade jag i alla fall vid klockan tolv. Jag var ensam hemma så jag fick sitta i köket och äta frukost i lugn och ro. Sedan när jag ätit klart så satt jag mig en snabbis vid datorn. Sedan ringde Linnea så jag pratade lite med henne, samtidigt som jag sminkade mig. När jag var klar med det så hade jag ingenting att göra, så jag bestämde mig för att baka lite. Självklart blev det chokladmuffins, eftersom jag är bäst på det! När jag bakat klart så var jag ju självklart tvungen att provsmaka, så jag satte mig i köket med pappa mini pc. Sedan ringde mamma och bad mig komma ner så vi skulle gå till stan. Vi var där i ungefär en timme. Vi köpte bara tebletter till mitt knä, knäskydd och så lite coca-cola till mig ikväll.
Vid klockan sex kommer min syster hit. Jag har saknat henne, så det ska bli jätte kul! :D
Nu är jag extremt trött, och jag förstår inte varför. Fast å andra sidan så kanske det är bra. För då kanske jag kommer i säng i tid idag. Men vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0