Idol & Sjukgymnast

Nu har jag precis tittat klart på idol. Och Robin Bengtsson var extremt dålig på att klä ut sig! Jag så fan med en gång att det var han. Herre gud.
För övrigt så tyckte jag inte att det var någon som var så jätte bra idag. Ingenting mot Jon som var med... för två dagar sedan tror jag(?). Och någonting som var väldigt roligt igår var ju de två killarna som spelade skit nevösa. Shit vad dom lurade mig! Men efter en stund förstod jag att det bara var ett skämt. haha.

Just det ja, någonting som jag glömt att berätta är att jag ska till en sjukgymnast imorgon klockan halv nio. Det betyder att jag missar första lektionen, som är SO, och jag gillar SO! Fan då.. Jag kunde väl missat matten istället. åhh. Jaja, det ska bli skönt att träna knät lite i alla fall.


Här är killarna som spelade så nervösa ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
alva

Asså jag såg med direkt att det var Robin som klädde ut sig,haha hanvar dålig på det ;)

2009-09-11 @ 07:24:02
URL: http://alvaa-andersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0