Godmorgon 5 september!

Hejhej!
Min mamma och pappa tvingade upp mig så här tidigt, en lördag! Men jag ska ju följa med till Husbyfjöls marknad. Jag vet inte ifall jag vill/orkar det egentligen. Fast nu är jag ju redan uppe, så då får jag väl ta och följa med. På vägen dit ska vi även hämta upp min farmor och farfar, sedan åker vi till marknaden. Efteråt ska vi hem till dom och äta lunch.
Nu ska jag sminka mig, för att mamma och pappa tjatar på mig att jag måste skynda mig. Dock kör jag på mjukisbrallor och en fjortisbulle på huvudet idag, men jag orkar inte bry mig. Jag få se ifall jag känner mig bättre när jag kommer hem, eller ifall jag känner mig sjukare eller så. Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska kolla ifall jag har feber sen ikväll. Aja, vi hörs! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0