Godmorgon 4 september!

Jag vet att jag egentiligen borde sminka mig och sånt nu. Men jag orkar verkligen inte. Ni anar inte hur jävla trött jag är. Jag har nog inte varit så här trött på.... jag vet inte hur länge. Tur att jag har så fina och glada vänner som piggar upp mig varje dag! Utan dom vore jag ingenting, ärligt talat!
Vad gör det om jag missar bussen, och kommer lite fösent? Jag får ju träffa dom sen i alla fall. haha. Nej, men nu måste jag faktiskt börja göra i ordning mig. Jag vill inte missa bussen idag, jag har ju SO på morgonen! Jag gillar faktiskt SO. Det är kul. Fast varför jag tycker det är kanske för att vi har skolans bästa lärare i just det ämnet. hihi :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0