Fredag 25/9

Hejhej!
Skoldagen har varit bra. Jag var bara lite deppig den första lektionen, sen har jag skrattat i princip hela dagen. Och när jag inte skrattat så har jag haft ett léende på läpparna. Det är väl bra? :D hihi.
Jag slutade i alla fall vid 10 över tre. Jag satt och prata med ett på killar i klassen samtidigt som jag väntade på bussen. När jag kom hem så tog jag mig en macka, och nu har jag precis satt mig här. Jag ska alldeles strax prova kläder till ikväll. Jag ska nämligen ut med ett par tjejkompisar och dansa loss på Cupolen här i Linköping!
När jag valt ut kläder så är det antagligen dax för mat, och sedan ska jag platta håret och bättra på sminket. Sen tar jag bussen till Cupolen och möter upp tjejerna. Jag hoppas (och tror) att det kommer bli en super rolig kväll. Men jag uppdaterar mer innan jag åker. Ha det bra så länge! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0