Fredag 18/9

GUD SÅ SKÖNT MED FREDAG! Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag göra, nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyys! :D
haha jag var bara tvungen xD

Skolan idag har i alla fall varit bra. Det började med SO prov, och det gick inte så bra. Jag kommer nog inte få bättre än G tror jag. Det kändes inte så i alla fall. Men jag fick sluta en halvtimme tidigare, så vi hade 70 minuters rast sen. Så jag och ett par klasskompisar gick till gårn och köpte kaffe och sånt. Sen kommer jag inte ihåg mer av dagen. Vi hade hemkunskap, spanska och matte i alla fall. Det kan ha varit nån mer lektion, det kommer jag inte ihåg.
Jag minns att sista lektionen var matte, och när vi slutat så mötte jag upp två vänner på busshållsplatsen (Moa & Adam). Satt och prata och skratta med dom hela bussresan. Nu har jag precis kommit hem, kommer antagligen sitta här resten utav kvällen. Så vi hörs senare! ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0