bjhgeasvjfkesödnfcjk

Shit, vilken jävla vacker rubrik alltså! ;o


åhhhh jag vet inte vad det är med mig. Jag är så deppig hela tiden. Det enda jag gör är att sova, sitta vid datorn, gå på toa och tröstäta. Inte undligt att jag går upp i vikt lite då och då... Jag äter allt som står i närheten. Det spelar ingen roll ifall det är sötsaker eller inte. Jag bara äter, precis hela tiden. Skiter fullständigt i skolan gör jag också. Okej, skiter fullstänigt var väl lite fel ord kanske. Men ändå..
GAHHHH jag blir så arg på mig själv. Jag vet ju förfan inte ens själv vad det är med mig. Så himla jobbigt det är.
Eller... nu tror jag att jag börjar ana vad som står på. Man kanske ska välkomna mensen för denna månad?! hm.
Jo, jag brukar bli sån här då. Och finnarna har börjat ploppa upp i ansiktet också.. Fuck.

Jaha, där fick ni höra lite gnäll från mig. Men jag måste verkligen få tala om för alla ifall jag värkar lite tjurig eller så. Tacka gud för att jag har vänner som sprider glädje i alla fall. När de är i närheten behöver man ju inte känna någon deprission precis, och det är skönt! :) hihi.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

vi kan deppa tsm hörru, fast ja ä tvärtom. kan inte äta allt. men sötsaker ä ju inget man säger nej till (ja ä tjockis o stolt!)

<3

2009-09-14 @ 22:11:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0