090906

YES! Förkylningen börjar bli bättre, och febern är heelt borta. Skönt! Det kanske betyder att jag kan gå till skolan imorgon, men vi får se. Jag känner mig fortfarande lite hängig och jag är fortfarande väldigt förkyld.

Hur som helst så ska jag alleles strax sminka mig, för om en halvtimme åker jag och mina föräldrar till kyrkan i Malmslätt. Konfirmationen börjar ju idag (som jag har tagit upp ett par gånger igår och idag) och man ska ha med sig sina föräldrar. Pinsamt, men mamma och pappa vägrar att stanna hemma. Tyvärr. Jaja, jag kommer inte att vara med dom så värst mycket i alla fall. De får helt enkelt klara sig själva ;) haha.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0