090903

Godmorgon!
Idag vaknade jag av att min katt gick på mig, och när jag sa ''ja hej Gösta'', så började han spinna och slicka mig i ansiktet ett par gånger. Sedan kunde jag inte somna om. Då var klockan kvart över nio ungefär och jag kände att jag inte kunde gå upp riktigt än. Så jag började läsa om första boken i Twilight. Dock läste jag bara ett kapitel, men ska troligtvis läsa mer lite senare.

Just nu sitter jag här och äter en grymt nyttig frukost. Nämligen en choklad muffin. Men jag orkade inte göra någon ordenklig frukost. Jag var inte hungrig heller. Och nu när jag är ensam hemma så får jag göra vad jag vill, därför tog jag en muffin till frukost. Gott! ;D haha.
Men nu ska jag klä på mig och sånt där. Kanske ta en dusch om jag orkar. Vi hörs senare i alla fall! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0