090901

Tjooooo! :D idag är jag glad, så att ni vet.

Jag har i alla fall precis duschat, rakat benen osv.. Just nu sitter jag och chatta lite med Moa, hade tänkt att skicka bilder till henne, men vi pratar bara om annat just nu. Bla att hon fått sitt nya löshår nu, haha ;)
Jag ska snart gå in till badrummet igen och kleta på massvis med finnmedel på en finne som pluppat upp idag. OCH DET ÄR SKOLFOTO IMORGON! :o Herre min skapare. Den är ju inte precis liten heller. Tur att ingen behöver se det enskilda kortet, för på det kommer det synnas rejält. På klassfotot behöver jag inte tänka på den, utan det enda jag behöver tänka på då är att inte blinka och att inte prata. Då ska vi se att det går bra! haha xd
Men jag kommer i alla fall tränka finnen med finnmedel nu ikväll, och även imorgonbitti. Och sedan precis innan skolfotot så kommer jag tränka finnen i foundation. Herre gud.. haha.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0