Vintertid

Godmorgon!
Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan och tittade på klockan, och såg att den visade kvart i ett. Fast eftersom det börjat med vintertid nu så var klockan kvart i tolv. Man vrider ju tillbaka klockan en timme när det börjar med vintertid.

Jag har i alla fall både hunnit med att äta frukost och ta en snabb dusch. Just nu sitter jag och chattar med Linnea. Vi ska nog träffas idag. Jag åker ju till Dalarna - Säffsen på torsdag så vi måste träffas ofta innan dess. För då kommer vi inte att träffas på hela fyra dagar! Katastrof ;o Haha.

Men nu ska jag gå och spraya mina nya Uggs. Sen ska jag föna håret, laga mat och sminka mig. Vi hörs senare! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0