Tv tittande, bak och städning

Jag och min syster har bakat för fullt hela dagen! Imorgon ska vi fortsätta med bakandet. Och vi måste även städa och göra fint tills gästerna kommer, men framförallt tills mamma & pappa hem! Jag tar kort på allt vi bakat då också.

Nu har vi precis legat bänkade framför tv:n ett par timmar, och till det har vi proppat i oss masser popcorn. Så det är dags att gå till sängs nu, eftersom vi måste upp hyffsat tidigt imorgon för att ställa oss och baka mer och städa, som sagt.

Jag får ju inte glömma säga grattis till grymt söta Foki som vann priset som Årets blogg i Veckorevyns Blog Awards som hölls idag! Hon var verkligen en värdig vinnare! :)

Men vi hörs imorgon igen. Nu ska jag sova!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0