Torsdag 22/10

Hej!
I vanliga fall hatar jag torsdagar just för att vi har så tråkiga lektioner. Men idag har det faktiskt varit helt okej. Grymt kul på matten hade jag! Har nog inte garvat så mycket på länge alltså! xD

När skolan slutat så satt jag ändå kvar i skolan (ute i korridoren) med ett par vänner.Grymt kul där också! Sen så åkte jag och Linnea in till stan och mötte upp min mamma. Vi shoppade lite, sen så sa vi hejdå till henne och Linnea och jag fortsatte gå på stan. Sedan gick vi hem till mig och glodde tv. Las Vegas och Unga mödrar. När klockan var sju ungefär så gick vi till Stora Torget och väntade på att hennes buss skulle komma. Sen när den kom så knallade jag hemåt och tittade på S.o.s gute. Nu ska jag nog gå och ta mig en dusch snart. Sen hade jag tänkt att visa er det jag shoppat idag! Så vi hörs senare ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0