Torsdag 15/10

Hej på er!
Idag har jag varit på toppen humör i princip hela dagen, skönt. Skolan har varit helt okej också, förutom att det är så otroligt korta raster på torsdagar. Eller vi har inga raster över huvud taget, bara fem minuter, och på den tiden hinner man bara slänga in böckerna i skåpet, rota fram böckerna till nästa lektion och sedan gå till salen man ska vara i. Men vi slutar i alla fall tidigt, vilket är väldigt bra!

När skolan slutat så satt jag inne i korridoren med ett par vänner. Efter ett tag gick jag, Moa & Victoria ut för att jag skulle fota dom till deras blogg de ska starta (Jag kommer att länka dom när deras blogg är klar). Sedan gick vi in igen och fortsatte skratt aoch ha kul med våra vänner. När klockan var ungefär fyra så tog jag, Moa och Linnea bussen. Linnea och jag gick av vid stan och vidare till McDonalds. Sedan har vi bara flummat runt som vanligt. Hon tog bussen hem vid sex-halv sju.

Jag ska nog äta kvällsmat snart skulle jag tro. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen sitta vid datorn hela kvällen som vanligt. Jag glömde biologiböckerna i skolan så jag kan inte plugga till provet vi har nästa vecka. Just det ja, på tal om prov, jag hade ju fysikprov idag! Och gissa hur bäst jag är?! G på provet även fast jag inte tränat ett skit! Jag är bääääst :D haha.


Linnea

Victoria & Moa

Jag, och lite utav Moa

Julia & Jag

Haha jag

Moa, Linnea, Adam B & Julia

HAHAH jaa, ingen kommentar till bilden ;)

Den bilden fick även avsluta. Jag har mängder med mer bilder, fast de flesta är det masser killkompisar på, och jag är inte säker på att de vill vara med här. Den på Adam var jag bara tvungen att lägga upp, vi hade så kul när den bilden togs xD Varför får ni inte veta. Hihi, vad snäll jag känner mig.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

ADAM <3

haha närå ;)

fett kul!

älskarej, <3

2009-10-15 @ 19:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0