Tisdag 27 oktober

Hejhej!
När jag skrivit mitt förra inlägg så tog det ngefär två timmar för Linnea att bli klar, sedan gick vi och köpte cola. När vi kom hem igen så tittat vi på tv. Sen var det dags för henne att åka hem, och jag skulle äta kvällsmat.  Nu har jag precis ätit klart, ska ta och plocka undan madrassen från mitt golv, sen ska jag plocka undan lite kläder så jag inte har lika mycket att städa imorgon. Eftersom jag måste hinna packa då också. För på torsdag åker ju jag till Säffsen för att ha det lite trevligt med familjen. Thank god att min syster följer med, annars hade jag seriöst dött utav uttråkhet. hehe.

Men nu ska jag inte sitta och bladdra mer. Vi hörs sweeties! ^^









I love you <3

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

älskar dej gumman, du får ta o skicka bilderna till mej! :)<3

2009-10-27 @ 19:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0