Tisdag 20/10

Hello sweeties!
Idag har skolan rullat på som vanligt. Efter skolan så mötte jag upp Linnea. Hon hade tänkt följa med mig hem, men sen så skulle hon till sin syster för att hälsa på Linneas lilla syster son. Men jag stannade kvar på skolgården och pratade med ett par vänner. Sen så kom Sofia förbi, så jag följde med henne hem. Eller vi åt, sen så gick vi ut. Vi gick runt hela Malmslätt i ett par timmar, och pratade. Grymt skönt att någon har precis samma problem som jag, så att man kan prata av sig lite med någon som förstår.

När klockan var ungefär halv sju så tog jag i alla fall bussen hem. Och när jag väl var hemma så väntade det mat och chokladpudding på bordet. Nu har jag extreeemt ont i magen efter som jag inte tål chokladpudding egentligen. Jag åt lite för mycket också, vilket inte gör det hela mycket bättre.. hehe.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0