Tisdag 13/10

Hejhej!
Jag kom för en stund sedan hem från konfirmationen. Innan konfirmationen så har det ju varit skola som vanligt. Och jag, Moa och Victoria hade otroligt kul på idrotten, haha. Varför får ni inte veta. När skolan slutat så mötte jag upp Linnea. Vi gick och fixade praoplats på vårat gamla dagis ute i Malmslätt. Vecka 10 ska jag prao där. Jag måste bara fixa till vecka 9 också.. Jaja, när vi fixat det så knallade jag hem till Moa. Åt en macka och tittade på tv. Sedan var det som sagt dags för konfirmation.

Nu sitter jag här. Funderar på ifall jag ska ta någonting att äta. Mat är gott, haha ;) Men jag får se hur jag gör. Jag måste duscha också. Fast jag har ett par timmar på mig. Jaja, nu babblar jag bara om masser ointressant. Vi hörs! ♥

Kram
/Mathilda


Kommentarer
ralle

desamma:)!

2009-10-13 @ 22:52:15
URL: http://absolutraaul.blogg.se/
Paparazzibecka

Sv: tack så mycket lilla du! (:

2009-10-13 @ 23:11:05
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0