Söndag 11/10


Jag passar bara på att säga grattis till min vän Julia som fyller 14 år idag! Bilden är från sexan när vi hade ''utedagar'' med klassen. Det saknar jag!


Halluuu :)
Jag tog bussen till malmslätt vid tre nångång och mötte upp Linnea. Vi gick till Ica och köpte cola och naturgodis, sedan gick vi hem till henne, planen var att plugga, men nej. Hon satt vi datorn och jag satt och garva åt när hennes cola flaska ramla. Sedan försökte jag få in ''metanserien'' i huvudet, så jag satt och sjöng den. Fast jag har fortfarande inte lärt mig den. Men i alla fall, efter ett tag så gick vi ut och.. jaa.. flummade runt och så. Träffade Felicia en kortis innan vi gick till en lekplats och busringde. Sedan mötte vi upp Moa och Johan. Vi fyra gick upp till Ica igen, coh Moa köpte godis. Sen träffade vi även Sofie och Johanna och flummade runt med dom. När klockan var typ sju så gick jag och Linnea hem till henne och hämtade min kemibok som jag glömt där. Sen gick jag till busshållsplatsen och tog bussen hem. Nu sitter jag och chattar med Linnea. Jag ska nog ta tag i kemin snart tror jag. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Lisa Bellevik

saknar dom tiderna,!



fin blogg btw <33

2009-10-11 @ 21:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0