Onsdag 21/10

Gud! Så jäkla segt blogg.se är på kvällarna alltså! Jag blir galen! Det har tagit säkert 10 minuter för mig bara att logga in och komma in här för att skriva ett inlägg. Sjukt tycker jag.

Jaja, idag har skolan varit precis som vanligt. Helt okej alltså. Moa är dock sjuk, saknar dig gumman!
Efter skolan så tog jag och Linnea bussen till stan. Linnea bytte sina uggs till en stolek mindre, och sedan gick vi och köpte mat. Som vanligt.. Sen gick vi i alla fall hem till mig. Kollade på tv och så. Sen knallade vi ner till Stora Torget vid klockan sju ungefär. Vi satt där och vänta på hennes buss ett tag, sen när den väl kom så gick jag hemåt.

Nu har jag precis ätit lite, hehe. Ska alldeles strax gå och ta mig en dusch. Sen får vi se vad jag httar på. Tror inte jag har någon läxa att göra, så jag lär väl sitta här resten utav kvällen. Fast jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Fast vi får se hur det blir med det...


Jag och Linnea älskling ♥ Bild tagen idag.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

jag älskar dej bätavän.<3

2009-10-21 @ 23:39:40
Moa

jag saknade dej också gumman :( <3

2009-10-24 @ 21:43:45
URL: http://caarlbinder.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0