Måndag 5/10



Hejhej!
Skoldagen har varit helt okej idag också. Jag har ju alltid kul med mina tjejer, oavsätt ifall det är på eller utanför skoltid. Efter skolan så tog jag och Linnea bussen till stan. Vi hade planerat att fixa praoplats till vecka 10, då vi vill prao tillsamans. Men självklart så slutade det med att vi gick och köpte mat på Hemköp. Vi bara äter när vi är. haha. När vi köpt mat så gick vi hem till mig och satte på tvn. Glodde på tv och sedan vid klockan sju så gick vi ner till Stora Torget. Vi väntade på hennes buss ett tag. När den väl kom så knallade jag hemåt. Satte mig här en snabbis, och nu ropar mamma att maten är klar. Vi hörs! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0