Friday I'm in love!

Godmorgon!
Idag har jag gått upp tio i sex bara för att hinna duscha. Jag glömde det igår kväll, och därför var jag tvungen att göra det nu. Jag klarade det i alla fall. Dock vet jag inte hur jag ska göra för att få mitt hår torrt. Eftersom det är megatjockt så tar det ungefär en timme att föna det, fast då är det ändå inte helt torrt.
Jag har i alla fall satt upp håret i en ''bulle'' nu, och så tänker jag ha det resten utav dagen. Problemet är bara att håret ser jätte fettigt ut, fast håret egentligen är blött. Men men, nog diskuterat om mitt hår.

  • Idag så ska jag dra med mig Sofia till stan. Vi får se vad vi hittar på.
  • Sen klockan åtta måste jag hem för att titta på Idol.
  • Imorgon ska jag till Motala för att fira min kusin.
  • På söndag blir det antagligen plugg hela dagen.
  • Sen är det måndag och då börjar skolan igen. F*ck.

Men nu måste jag äta fukost och sedan sminka mig och sånt där. Vi hörs när jag kommer hem från skolan! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0