Fredag 2/10

Hej!
Skolan idag har varit bra. Fredagar är faktiskt helt okej. Även fast vi slutar sent. Fast det är bara spanskan som är tråkig lektion på hela dagen. Och så vet man att om man klarar hela skoldagen så är det helg sen. Och det är bra att tänka så! ♥

Efter skolan så följde jag & Helena med Linnea hem till henne. Sedan åkte vi in till stan för att kolla lite i affärer. Linnea skulle handla en foundation. Sedan köpte vi även godis och coca-cola. Vid klockan sju så tog Linnea bussen hem till henne, och Helena hade tagit tåget hem till henne ungefär en timme innan det. Så jag knallade hem till mig när Linnea gått på hennes buss.

När jag kom hem så åt jag tacos. Och just nu så sitter jag och tittat på Idol. Men jag ska nog ta och sätta mig i sängen och titta istället. Vi hörs senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0