Fredag 16/10

ÄNTLIGEN FREDAG IGEN!

Skolan idag har varit bra. Jag har varit på bra humör och skrattat nästan hela tiden (precis som jag brukar). Efter skolan så tog jag, Linnea, Sofia och Moa bussen till stan. På bussen satt även Harris, Anton, Oliver och Julia.
När vi gått av bussen så gick vi till TacoBar. Efter ett tag kom även Johan för att hälsa på, emn han gick snabbt där efter. Sedan kom Sofie, fast då hade vi ätit klart och hon ville gå till McDonalds, så vi knallade dit. Åt en glass. Ställde oss ute och snacka lite. Och sen gick jag hemmåt. Har i princip precis kommit hem. Funderar på vad jag ska göra ikväll. Antagligen inget annat än att sitta vid datorn och titt på Idol. Imorgon kommer i alla fall min syster hit, vi ska baka för fulla muggar ;) haha!

Kram
/Mathilda



Kommentarer
sara

tack detsamma! :D

2009-10-16 @ 17:57:39
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0