091010

Nu har jag kommit hem från lilla Motala. Vi har haft det jätte trevligt, med mycket god mat. Jag ska alldeles strax tvätta bort sminket och sånt. Sedan lär jag nog sitta här vid datorn halva natten. Imorgon hade jag tänkt att plugga till kemiprovet. Men eftersom kemi inte är mitt starka äme dirket (läs att jag inte fattar ett skit utav ämnet) så tänkte jag bara satsa på G. Jag hoppas jag har alla anteckningar och så för att klara av det. Men det tror jag nog.

Men nu ska jag i alla fall göra mig iordning inför natten, så att jag slipper göra det sen. Sedan får vi se ifall jag kommer blogga mer ikväll/natt. Annars hörs vi imorgon! :*

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0