Torsdag 26/11

Hej!
Idag gick jag upp och gjorde iordning mig som vanligt. Sedan när jag precis skulle gå till bussen så kollade jag ifall jag hade någon feber, eftersom jag kände mig tröttare än vanligt denna morgon. Och då hade jag 38 graders feber, men jag knallade iväg till bussen i alla fall, knäpp som jag är. Men när jag väl satt på bussen på väg till skolan så kände jag mig sämre. Första lektionen var engelska och jag var med på ungefär halva, eftersom desto mer jag försökte koncentrera mig, desto mer huvudvärk fick jag. Så jag åkte hem och sov istället. Och nu har jag precis vaknat, funderar på att ta någonting att äta. Lite kaffe skulle inte sitta fel nu.. Kanske ska ta och göra mig lite kaffelatte ^^

För övrigt så var ungefär halva klassen borta INNAN jag åkte hem. Men jag var inte den enda i klassen som mådde så pass dåligt att vi skulle åka hem. Haha, undra hur många de var sen på slutet i klassen...

Hur som helst så får jag se om jag kommer till skolan imorgon. Som det ser ut nu så har jag 37,8 graders feber, huvudvärk och extremt ont i armen. Jag får se hur det blir med skolan imorgon. Jag vill egentligen gå, eftersom jag vill så gärna sova hos Moa imorgon som det var bestämt.. Men jaja.

puss
mathilda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0