Torsdag 12/11

hej på er!
Uppdateringen har sugit rejält idag, jag vet. Men efter att jag kom hem från skolan så har jag pluggat, ätit mat, varit och handlat läsk och sånt med min syster, och sedan har vi myst medans vi tittat på Twilight. Dock har vi båda sett filmen bra många gånger, så vi kan alla repliker. haha.

Imorgon är det i alla fall fredag. Jag antar att jag måste hem och plugga då igen. Gud, det är så mycket i skolan just nu. Masser uppsatser och prov hit och dit. Så jävla jobbigt det är! Men jag ska fan i mig klara det här! Även ifall hela helgen kommer gå åt till att plugga...

Nu ska jag i alla fall tvätta bort smink, borsta tänder osv. Sedan ska jag nog gå och sova. Vi troligtvis imorgon, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0