Tisdag 24/11

Hejhej!
Hur är det med er? Jag mår sådär. Jag har haft jätte ont i huvudet hela dagen, så det känns som att det ska sprängas när som helst. Men jag har ändå klarat av dagen, även ifall jag klagat lite då och då.

Efter skolan åkte jag hem. Jag ska antagligen inte på min konfirmation idag. För det första mår jag som sagt inte bra, och för det andra så hade jag tänkt att plugga lite. Men nu är det så att jag glömt allt arbete i skolan.. hehe.

Men jag ska i alla fall ta en huvudvärkstablett nu, och sen ska jag vila lite. Hoppas jag mår bättre imorgon, för då ska jag ta sprutan mot svininfluensan :s

Jaja, jag ska som sagt vila lite nu. Hoppas att ni andra mår bättre än vad jag gör! Vi hörs ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0