Måndag 9/11



Hejhej!
Jag vet att min uppdatering varit grymt dålig på sista tiden. Men det har hänt så mycket, både i och utanför skolan.
Men idag har det i alla fall varit hyffsat. Efter skolan följde jag och Sofia med Linnea hem. Men jag var inte där så länge. Sen tog jag bussen till stan och åkte till Ikea med mamma, pappa och min syster. Sedan när vi kom hem så städade jag, tittade sedan på Ullared. Kul program det där!
Nu ska jag strax gå in och ta mig en dusch. Sen får vi se vad som händer. Kanske går och lägger mig, annars lär jag väl sitta här resten utav kvällen.
Jag ska i alla fall se till att bli bättre på bloggandet, så jag tror jag bloggar imorgon! :)
Ha det bra!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0