Lördagdentjugoåttondenovembertvåtusennio

Hej alla fina läsare!
Igår åkte jag till Vikingstad direkt efter att jag slutat skolan, jag var där hela kvällen och hade det skitkul med masser kompisar (även ifall det blev lite kaos), sedan sov jag hos Moa, därför har jag inte hunnit blogga någonting.

Men idag efter att jag och Moa vaknat så åt vi i alla fall frukost, spelade tvspel, titta på tv, prata och sånt där. Sedan städade Moa, och Johan kom. Jag tog bussen hem vid klockan 16 ungefär. När jag kom hem satte jag mig här och kollade igenom masser bloggar och bilddagboken, sedan var det dags för kvällsmat. Nu ska jag och min bror kila iväg till Hemköp en snabbis. Sedan får jag se vad jag hittar på. Imorgon blir det pepparkaksbak :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0