Godnatt ^^

Febern har börjat försvinna men jag har fortfarande ont i huvudet och extremt ont i armen. Jag är grymt trött också, trotts att jag de här två senaste dygnen sovit dubbelt så mycket än vad jag brukar göra , så känner jag mig nästan medvetslös. Det är lite smått läskigt faktiskt om jag får ersänna det själv..

Jag får se hur jag känner mig imorgon. Om jag har feber innan jag ska gå till bussen imorgon så stannar jag hemma. Jag bevisade för mig själv idag att jag inte klarar av att vara i skolan när jag har feber. Fast å andra sidan så vill jag hemskt gärna till Malmslätt eller Vikingstad imorgon med ett par vänner. Men vi får se om jag orkar med det. Kanske blir film kväll eller något istället :)

Men nu har jag i alla fall precis duschat och ska gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag gå upp tidigt imorgon och hoppas på att jag mår bra, och framför allt att jag inte har någon feber.

Sov så gott, så hörs vi imorgon sweeties ♥


Kommentarer
Elin

Yes! Det bästa som finns :)

2009-11-27 @ 18:26:43
URL: http://twilightsaaga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0