Fredag den 13!

Hejhej!
Gud vad jag måste skärpa mig ed uppdateringen märkte jag när jag tittade in på min egen blogg idag. Jag lovar att jag ska bli bättre på det! Men jag har haft rätt mycket läxor, prov och uppsatser att göra den senaste tiden. Jag har bara ett stort arbete i hemkunskap/idrott att göra under helgen, sedan har jag ingenting mer, och då lovar jag att uppdatera bättre.

Idag i skolan har det varit rätt skapligt. Efter skolan satt jag på gårn ett tag med ett par vänner. Sen tog jag bussen hem. Ska alldeles strax äta kvällsmat. Sen blir det nog lite plugg. Klockan åtta är det Idol som jag ska titta på.

Puss och kram och nyp i stjärten! :D hahahhahahha nejdå, jag skoja ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0