blogg.se är segt!

Shit, jag såg precis att mitt förra inlägg kom in NU?! :o
Jag skrev inlägget vid klockan två, och nu är klockan tjugo i nio! Jag kunde knappt logga in på bloggen nu heller. Alltså gud, är det någons mer blogg som krånglar så här? Står det att mitt förra inlägg kom upp klockan 19:51 på era datorer också? Jag blir så trött på det här. Ibland funderar jag ärligt talat på att byta till devote eller blogspot. Men jag gör aldrig det, eftersom jag vet att det är jätte ofta som man inte kan logga in på dom också. Så jag stannar nog kvar här på blogg.se.

Shit, det här inlägget har tagit mig mer än en halv timme att skriva. Där det står ''och nu är klockan tjugo i nio!'', stod från början ''och nu är klockan snart åtta!'', menmen. Jag har i alla fall städat medans jag skrivit detta, därflr har det tagit så lång tid. Nu ska jag gå och rensa min garderob också. Jag lägger mig nog rätt sent idag, mycket att göra. hehe.
Jaja, vi hör senare eller imorgon! ;) Ha det bra sweeties ♥


Kommentarer
Leia ♥

Jepp, ibland är det verkligen ursegt.

2009-11-17 @ 15:27:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0