Bilder från Säfsen (Dalarna)

Hejhej!
Jag bloggade ingenting igår, jag vet. Och idag har jag inte tänkt på det tidigare, jag har ju suttit i bilen ett x-antal timmar. Men nu tänkte jag i alla fall lägga in ett par bilder. Så se och... njut kanske inte är det bästa ordet men... jaa, ni fattar ;)





En utav rastplatserna


En fin kväll / utsikt från verandan


En trött Mathilda


Haha min syster tog kort på vårat rum. Såhär såg det ut bara efter någon timme. Och det blev värre och värre kan jag lova!


Bror, jag och syster på skogsvandring


Ännu en trött Mathilda, i Pippi täcke!






Jag och min syster blev som barn på nytt i vildmarkslekplatsen! Dock gick det inte så bra för oss, och vi har träningsvärk idag.... (hahah!)


Dom bilderna får räcka. Kanske kommer mer sen, men mitt internet är så segt just nu, så jag orkar inte lägga in mer. Nu ska jag i alla fall packa upp det mesta från resan. Hörs kanske sen! ^^

Kram
/Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0