Tisdag 26/5

hejhej. Skola idag, dött som fan. Och jag har varit på depp humör typ hela dagen..

- Spanska, jobba med några övningar i boken typ.
- So, först nutidskryss, då läraren skämde ut mig som fan. Alltså helvete, att inte kan förstå någon gång :@ aja.. Sen skulle vi jobba med länderna, jag och Moa leta dator jätte länge, när vi väl hitta en skrev vi ut papper sen gick vi till korredoren och jobba.
- lunch
- Set, jobba med något tråkit papper igen.
- Idrott, jag var inte med, palla springa flera km lixom ;oo

Sedan slutade vi vid halv tre ungefär. Gick tillbaka till skolan (eftersom vi varit uppe vid hagen). Jag och Amy väntade på Annika ett tag, gav henne sina solglasögon. Sen gick jag och Amy hem till henne, låg o stekte i solen på hennes studsmatta, tänkte jobba lite på brännan. Men sen blev det lite mulet så vi gick in och baka istället. Dem typ inget mjöl hemma, och det säg vi när vi redan haft i nästan alla ingredienser. Men hälde smeten i formar och stoppa in det i ugnen. Satte oss o kolla på tv lite. Sen tog vi ut dem så kallade muffinsarna, men som inte blev muffins utan bara en smet, eftersom vi knappt hade något mjöl i. Men vi satte oss i soffan och kolla på tv, samtidigt som vi åt den där smeten med sked ur formarna, haha xd
Aja, sen vid halv 6 ungefär så tog jag bussen hem, och det spöregna. Kom hem och åt lite kvällsmat. Sen satte jag mig här, har kollat runt lite på datorn, olika bloggar och bilddagboken och så.
öhh... jag har ingenting mer att säga...
Vi hörs imorron!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0