Tisdag 12/5

Hejhej. Dagen börja med att jag förso mig till åtta(ändå hade Helena både ringt och smsat) Och jag måste gå hemmifrån tjugo över ungefär. Jag ringde till pappa och han sa att han kunde gomma o hämta mig vid tio i nio. Jag sminka mig o så där. Jag kom till skolan, och var bara typ två mkinuter försenad, det är bra ;) Annars har skolan varit bra, och Agnes har varit och hälsat på! :D

- Spanska, tråååååkit.
- So, vi skrev och valde ett land i Asien vi ville jobba med. Moa och jag ska jobba med Japan :) Och sen de sista minuterna körde vi en lek.
- lunch
- Set, någon tråkig lapp.
- Idrott, killarna hade friidrott och tjejerna fotboll, det var faktiskt rätt kul! :)

Sedan slutade vi, halv tre ungefär. Jag tog bussen hem. Nu sitter jag här, har precis gjort mig en kaffe latte med lite sprutgrädde på toppen ;D Och sitter och lyssnar på Bowie <3
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva mer nu.
Vi hörs!

Kram
/Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0