söndagskväll

hej :)
vid halv nio eller nåt så gav jag upp mitt sims-spelande. Jag gick istället till soffan och kolla på tv med pappa, Singin bee, Wipeout och Söndagsparty med Filip och Fredrik.
Imorron är det skola, jag kommer antagligen. Och jag hatar måndagar. Speciellt när vi har prov, vilket jag har imorgon. Fysikprov. Jag har inte pluggat ett skit eftersom jag har glömt mina böcker i skolan som vanligt, fy skäms Mathilda!
Men jag lovar att bli bättre med mitt pluggande i åttan! För då får jag ju betyg..

Och nu så fick jag ett extremt shoppingsug. Jag vill åka till stockholm! Men mamma tillåter inte mig att åka dit själv med kompisar, hon säger att jag inte hittar. Men till norrköping får jag åka, som om jag hittar bättre där lixom.
Men iaf, är det någon som vill ta tåget till norrköping med mig och shoppa någon helg eller så? fast jag måste få pengar först.. höhö.
Jaja, nu ska jag kolla runt lite på datorn, sen ska jag gå och sova. Vi hörs! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0