Söndag 31/5 - morsdag!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering idag. Kan någon tala om för mig hur man mobilbloggar? :o
Men iaf, idag så vaknade jag vid halv elva ungefär. Eller pappa väckte mig då rättare sagt. Jag gick upp och åt frukost, ch sedan klädde på mig, sminka mig och platta håret. Vid halv tolv åkte jag, pappa och mina brorsor iväg och skulle hämta min syster i hennes lägenhet. Sedan åkte vi vidare till Blomsterlandet (tror jag?), jag är inte söker att det var just den blombutiken, men skit samma. Där handlade vi blommor. Och sedan åkte vi iväg till Motala till farmor och farfar. Där solade vi, åt smörgåstårta, fikade, åt tårta och skrattade. Värt som fan (:
Sen åkte vi hem runt fyra nångång. Och då var mamma hemma när vi kom hem, vi gav mamma hennes morsdagpresent. Efter någon timme eller två åt vi kvällsmat, kyklingvingar, greksallad, vitlöksbröd och tacochips. höhö. Sen efter ett tag åt de andra tårta, själv ville jag inte ha, utan la mig i soffan och somnade till lite istället (a) Efter ett tag vakna jag igen, satt o prata med mamma, pappa och Carro. Sen gick Carro hem efter ett tag. Jag satte mig med resten utav familjen och kolla på tv. Nu satte jag mig här, ska kolla vidare lite på datorn och sedan gå och lägga mig. Igår somnade jag vid tolv, men gick upp efter någon timme för att jag hade så ont i magen. Så man kan väl säga att jag somna runt två igår. Men idag ska jag fan gå o lägga mig i tid, för imorron är det skola. Usch, jag hatar skolan. Menmen, det är ju snart sommarlov!
Aja, vi hörs imorron!

Kram
/Mathilda





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0