Söndag 24/5

hej. Jag vet att jag varit dålig med bloggandet på sista tiden, men jag är aldrig på humör nu för tiden..
Men idag väckte pappa mig vid tio. Jag cik upp och åt frukost, kolla lite på datorn. Sen tog jag mig en dusch. Och sedan börja sminka mig o sådär. Vid två stack jag iväg till stan, handlade lösnaglar. Det blev ett par med några glittriga blommor typ, och jag sitter just nu och funderar på ifall jag ska limma fast dom nu, eller om jag ska spara dom till avslutningen..
aja. Sen när jag precis kom hem så åkte jag, mamma, pappa och brorsa iväg och skulle kolla på en sommarstuga. När vi kom dit så sa alla att, ''här skulle jag aldrig kunna bo!''. Så vi gick och kolla lite snabbt, sen åkte vi iväg till något ställe, vetefan varför. Men jag hade iaf med mig kameran och tog några kort, visserligen blev dom väldigt dåliga..
Iaf, sen åkte vi hem, jag läste lite och sedan satte jag mig här och spela sims. Vid halv nio tvinga min bror med mig till Hemköp :s Sen kom vi hem, kolla på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Och nu satte jag mig här. Ska kolla vidare lite på datorn o så nu. Inget annat att berätta.. Jo, imorron ska jag gå på stan med Amy. Hon smsa förut och skrev att hon ville shoppa. Då kommer jag säkert göra av med alla mina pengar -.-' Inte bra!
jaja, vi hörs senare!

Kram
/Mathilda





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0