skola

seriöst, jag orkar inte skola imorron -.-'


Nej, det ska bli jätte kul, verkligen.
Jag håller ju på att träna upp min posetiva inställning, man ska se allting som posetivt, inte klaga över sig själv. Man ska vara stolt över dig själv. Och när det gäller skolan, jag tycker ju det rent ut sagt är skit tråkit. Men alltså tänk vad många år jag har klarat av att gå i skolan! Då klarar jag säkert två år till i grundskolan, för det är ju faktiskt inte mycket kvar på den här terminen! Efter grundskolan så har jag bara tr år kvar, och det är gymnasium. Och det tror jag kommer bli iaf hyffsat kul, eftersom jag får hålla på med vad jag vill där, och alla har samma intressen. Sen efter gymnasiet kan jag ju vara ''ledig'' från skola ett år, bara jobba på lite småställen eller nåt. Och sen börja på högskolan eller vad det nu heter.
Jag ska fan klara det här!

Men vi hörs imorron! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0