Onsdag 6/5

En helt  okej dag har det varit faktiskt! Fast jag missade bussen i morse, fast som tur var så börja jag tjugo över idag och kom typ bara tio minuter försent.
Och så har de blivande sjuorna varit o hälsat på på skolan idag, de har alltså kryllat utav 6or på hela skolan.

- Musik, vi fck välja mellan att spela gitarr, trummor eller keybord. Jag skulle spela trummor men spelade mest piano :)
- Håltimme, skulle haft engelska men läraren kom aldrig.
- Mentortid, slappt.
- Svenska, fick börja tjugo minuter senare, och sen läste vi bara. Hade Sabine ist.
- lunch
- Matte, räkna lite och sånt.
- So, först nutidskryss, sen fick vi tillbaka proven, det gick rätt bra för mig, kommer dock inte ihåg resultatet men godkänt fick jag iaf! Sen körde vi tävling.

Sedan slutade vi. Jag gick till busshållsplatsen i spöregnet. Tog bussen hem, Lisa och några killar va på bussen också. Sen gick jag enda från busshållsplatsen och hem till mig i spöregn, usch!!
Väl hemma så såg jag att SE&HÖR hade kommit, så jag satte mig o läste den. Och sedan satte mig här. Nu ska jag kolla lite på datorn och sedan tror ajg att jag ska spela sims ;)
Men vi hörs!

Kram /Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0