Onsdag 27/5

hejhej. Idag har mitt humör pendlat upp och ner hela tiden. Men det är varit bra dag, det har gått rätt snabbt.

- Musik, vi sjöng mest. Och så sa jag till Benny att jag har ångrat mig, att jag inte vill vara med och sjunga på avslutningen.
- Engelska, Förjde med Moa&Jenny till skplsyster först. Sen kom vi tillbaka när det gått ungefär en halv timmer utav lektionen. Då körde vi hänga gubbe på engelska, det var dött.
- Mentortid, prata bara.
- Svenska, jag bloggade ju förut, så ni vet ju vad jag gjorde, jobba med boken om mig själv.
- lunch, åt mest ananas
- Matte, räkna.
- So, halva klassen var borta eftersom dom skulle åka någonstans med Idrottsprofilen. Men vi som inte har idrottsprofil var i klassrummet och körde en lek.

Sedan slutade vi. Jag åkte hem, läst lite. Och nu satte jag mig här. Jag ska spela sims nu (a)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
louisew

haha, sims är bäst (y) :D

puss&kram!

2009-05-27 @ 20:08:56
URL: http://www.louiselinnea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0