Onsdag 13/5

hej. Idag var det nära att jag försov mig igen, fan då jag vaknar inte utav väckarklockan, eller väckarklockorna. Men som tur var så ringde pappa och väckte mig, två gånger eller något..
Annars har dagen varit sådär, i början var jag väldigt deppig och nere. Men senare på dagen så blev jag på lite mer flumhumör.

- Musik, vi hade e liten ''orkester'' i klassen. Typ 13 stycken skulle spela gitarr, 3 stycken keybord och 1 trummor. Jag fick spela keybord :D det är kul. Och så sa jag till Benny att jag kunde vara med o sjunga på avslutningen, men som tur är så ska Jenny och Moa också vara med :)
- Engelska, det var nog den lektionen jag var allra mest deppig på. Jag brydde mig inte ett skit om arbetet..
- Mentortid, prata mest om utedagarna nästa vecka.
- Svenska, jag, Olivia, Moa och Jenny satt i ett grupprum och ''jobba''. Jag och Moa sjöng mest ;)
- lunch
- Matte, räkna
- So, nutidskryss och sen på slutet skulle vi bestämma i våra ''grupper'' vem som skulle jobba med vad, ni vet vi ska ju jobba med länder i Asien, som jag skrev igår.

Sedan slutade vi halv tre ungefär. Jag åkte bussen med Matilda, och några killar. När jag kom hem läste jag lite SE&HÖR som hade kommit ner i brevlådan, och åt en tallrik med flingor :) Sen börja jag testa med photoshop.
Och sedan städa jag. Nu sitter jag här, ska snart äta kvällsmat. Och imorron är det studiedag och då ska jag träffa Helena och Amy, vi ska nog ta en fika på stan och kolla lite efter skolavslutningsklänningar.
Vi hörs imorron!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0