Lördag 2/5

Hejhej!
Idag fyller Matilda 14 år, ett stort GRATTIS till henne! <33
Idag vaknade jag vid tio. Åt frukost. Städa. Och spela the sims. Min bror har instalerat i princip alla expantionspaket nu :D
Sen efter ett tag kom gästerna, farmor, farfar och morfar. Och carro såklart. Vi fika. Sen när dom åkt hem så gick jag, mamma, pappa och bror ut och gick runt ån. Kom hem och hade skoskav och himla trött i benen. Vi åt mat, och nu satte jag mig här. Ska snart kolla på tv tror jag. Och så måste jag ju packa också kom jag på.. Imorron sticker jag, fyfan vad kul det ska bli! Jag och Carro ska festa hela natten lång ;D  hahah nerå, jag skoja xp Vi ska ju bada och sola också. Gud vad jag längtar!

Helena ringde nyss, hon är på 50-års kalas. Jag tycker fan synd om henne! Hon tänkte komma hit, men det är så långt ifrån ''/

Nu ska jag börja min packning till imorron.
Bloggar nog ett jätte snabbt inlägg imorron bitti, sen kommer jag inte blogga förens jag kommer hem på måndag, vilket är på kvällen.
Men vi hörs ju! om jag inte ramlar över bord dvs. haha nejdå, jag ska inte göra det, jag lovar!

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0