Godnatt 6 maj

Efter att jag bloggat om dagen o sånt där, så spela jag sims ett tag. Sen var det tags att äta kvällsmat. Och mamma sa att det var rea på foundation, och den som jag använder också! så jag stack till stan, köpte foundation och så gick jag omkring där lite och kolla i affärer o så. Sen hem och nörda sims igen. Jag har suttit och spelat sims enda tills nu. Man glömmer helt bort tiden när man har roligt. ;)
Fast jag har faktiskt hunnit duscha emellan också. Och helt plötsligt under mitt spelande så kom mamma in med en skål med glass (y) Gott gott!
Imorron är det skola igen. Torsdag, och torsdagar börjar alltid med teknik, tåkit!
Vi har idrott imorron också, fan! säg inte att det spöregnar då också, då vägrar jag att vara med! ;o
Vad posetiv jag är, jag vet. xD
jaja, vi hörs imorron iaf!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0