Godnatt 27 maj

Fan, imorron är det skola igen, usch.
Sen efter skolan ska jag följa med min älskade bror till stan, han ska köpa hatt, och han vill att jag följer med som smakval, nej smakval heter det inte.. vad fan heter det? :S  men iaf, ni förstår. Jag ska lixom följa med och... smakråd? heter det så då? skit samma, ni fattar vad jag menar.. xD höhö.
Nu ska jag kolla vidare lite på datorn, lite olika bloggar o så. Sen ska jag gå o sova, jag behöver egentligen gå o sova nu, men jag är inte ett dugg trött. Jag somna förut, jag låg o gosa med min katt i min säng och sen somnade han, och då blunda jag och sedan somna jag. ajdå xp haha.
På söndag är det morsdag, och jag har inte köpt någonting.. Och vet ni? det är snart avslutning. Man känner lixom att det närmar sig ;D imorron är det exakt två veckor kvar. Men sista veckan är det ju somsagt inga vandliga lektioner. Utan då handlar det mest om sovmorgon, tipspromenad och avslutningen. Sköönt! Och samma vecka, jag kommer inte ihåg vilken dag.. fredagen kanske? jag vet inte, skit samma. Men då tar iaf min bror studenten, och sen när det är avklarat så ska jag följa med min kusin till Motala, där ska vi gå på vättenrundan och sen ska vi sova över hos farmor och farfar :)
Okej, nu ska jag sluta babbla. Vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
sannie

Ha en bra dag :)

2009-05-28 @ 08:22:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0