Godnatt 2 maj!

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig. Jag tror jag ska måla mina tånaglar nu också. Fingernaglarna skippar jag, det blir så fult när jag målar dom själv.
Jag ska gå och sova snart, bussen till stockholm går runt tolv, jag kommer inte ihåg exakta tiden.
Jag har knappt hunnit packa, eller hunnit och hunnit, jag har kollat på tv och suttit vid datorn ist. Fan då, jag skulle börjat packa redan i fredags.
Nerverna börjar krypa fram också.
Men det går nog bra.
Jag lovar att jag ska blogga imorron bitti, men det kommer nog bli ett vääldigt kort inlägg, men det är ju ett inlägg iaf ;)
haha, men vi hörs, nu ska jag måla tånaglarna!
Puss & godnatt (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0