Fredag 8/5

heejj!
Idag har jag varit få bra humör hela dagen. Och skolan har faktiskt varit helt okej! :)

- Resurs, prata mest.
- Matte, räkna i boken.
- Biologi, prata om sex och samlevnad.
- Kemi, skulle haft prov, men det gick bara inte för mig, så jag skrev namn och klass på mitt papper och lämna in det, ska göra det nästa vecka istället! ;)
- lunch
- Svenska, skulle jobba med läsloggen, fast jag kolla mest på bdb och var här inne på bloggen o så ;D
- Syslöjd, vi hade vikarie och hon var bra. JAg gjorde lite olika saker, fläta och sånt. Och så satt jag vid datorn där inne i syslöjdsalen och satte på musik. Vi var ju tvungna att använda youtube och då är ju någon tvungen att sitta där och byta låt vettni ;D hah.

Sedan slutade vi halv fyra ungefär. Jag tog bussen hem. Kom hem för inte så länge sen. Mina föräldrar är i Tyskland och min ena brorsa är ute på någon vandring nu i några dagar, Så det är bara jag och Fredrik kvar här hemma :D
Men nu ska jag spela sims, vi hörs troligtvis i morgon! för jag tror inte att jag orkar blogga mer idag, men vi får se ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Jaa då kan vi göra provet tillsammans nästa vecka ju! :D

2009-05-10 @ 19:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0