Fredag 29/5

Hej. Har varit på rätt dåligt humör hela dagen. Fast lite bättre senare på dagen ;)
Skönt med fredag har det varit iaf. Även fast jag trott hela dagen att det är onsdag...

- Resurs, gjorde ingenting. Läste lite på slutet.
- Matte, prov. Och det här provet gick ännu sämre!
- Kemi, skulle jobba med meterologi, men jag och Helena satt ute i korredoren och pratade mest.
- Biologi, Helena var bara med på typ halva, sen stack hon. Och det var jätte tråkit hela lektionen.
- lunch
- Svenska, satt i grupprum med Josse, Olivia och Jenny. Vi fick inte så mycket gjort utan sjöng, prata, dansa och kolla in i lärarrummet istället xp
- Syslöjd, jag tog hem min -shirt idag. Sedan började jag med ett ''vänskapsband''.

Efter det slutade vi. Ungefär vid halv fyra. Jag tog bussen hem. Satte mig här med en gång. Är extremt trött, och jag orkar inte skriva något mer nu.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0