Fredag 15/5

Hejsan :)
Skoldagen har gått väldigt fort, dock har mått dåligt nu i slutet utav dagen..

- Resurs, jobba med svenska.
- Matte, räkna.
- Kemi, som jag skrev förut så kunde inte lärarn komma så vi fick ha våran idrottslärare istället, och han kan ju inget om kemi så vi fick jobba med annat skolarbete. Jag och Moa jobba med so.
- Biologi, vi hade med en annan grupp också, kolla på film mest.
- lunch
- Svenska, satt i mediateket med Moa, vi prata mest.
- Syslöjd, Tryckte på min t-shirt.

Sedan slutade vi halv fyra ungefär. Tog bussen till stan, mötte upp mina föräldrar och vi gick till Gina Tricot, skulle köpa avslutningsklänning, men fans inte i min storlek, balle. Jag vetefan vad jag ska ha på mig nu, tror faktiskt att det inte blir en klänning trotts allt. Blir kanske ett par ljusa jeansleggings och något ljus linne eller nått, och en lite färggladare cardigan till det. JAg får se hur det blir. Sen iaf så gick vi till Expert och tog kort till mitt legg. Kolla även på kamera, och jag har bestämt mig att jag ska köpa en Nikon D40, för då får jag ett extra objektiv till för 6000 kronor. Men det är ju masser saker jag måste ha till, men minneskortet är ju det viktigaste.. iaf. Sen skulle vi gå till banken och fixa bankomatkort och ta ut pengarna och sånt, men nehej, det gick inte för vi hade ju inte kollat upp innan när banken stängde, och det stängde klockan tre på fredagar, så ska fixa det på måndag istället. Sen när vi var klara på stan gick vi hem, laga mat, hamburgare. Nu satte jag mig här, ikväll blir det att se på Talang. Så himla skönt med helg nu!
Jag ska kolla vidare lite på datorn nu, vi hörs.

Kram
/Mathilda




Jag vet, den är rätt dålig.


Kommentarer
amy

d40 for the win ;D

2009-05-15 @ 20:57:34
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0